miércoles, 5 de febrero de 2014

EL SEGON PREMI!!!!

Doncs un altre premi pel blog que també fa moooolta il.lusió gràcies mari de mis trocitos de papel per concedir-me'l la veritat es que fa moooolta il.lusió!!!!!!!

per poder recollir el premi cal seguir uns requisits que són els següents:
1.-Anomenar a qui t'ha concedit el premi, agraint-lo
2. fer-te seguidor/a del  blog que t'ha concedit el premi.
3.posar la imatge del premi al teu blog
4.concedir el premi a 11 blogs amb menys de 200 seguidors ( els quals no poden tornar-te el premi)
5. Explicar 11 coses sobre tu
6.Contestar a 11 preguntes que realitzarà el blog que t'ha donat el premi
7.realitzar unes altres 11 preguntes que hauran de contestar els blogs als que has premiat

1.- Nombrar a quién te lo ha dado, agradeciéndoselo.
2.- Hacerte seguidor del blog que te ha otorgado el premio.
3.- Poner la imagen del premio en tu blog.
4.- Otorgar el premio a 11 blogs con menos de 200 seguidores (y quienes no podran devolverte el 
premio)
5.- Contar 11 cosas sobre tí.
6.- Contestar a 11 preguntas que realiza el blog que te ha dado el premio.
7.- Realizar otras 11 preguntas para que contesten los blogs a los que premias.
les 11 coses sobre mi:
Buff 11 coses a veure....
1.sóc mare de dos nens que intenta fer scrap a ratets
2.Amiga dels amics amb els qual hi passaria hores encara que ara no tinc molt temps
3.M’encanta la natura i gaudir d’ella
4.La xocolata ummmmm el millor del mon
5.somiar m’encanta somiar....
6.dormir sóc una dormilega tot i que ara no dormi molt jjjj
7.scrap scrap i scrap en ell he trobat el meu hobby
8.m’agrada riure i fer conya
9.m’encanta gaudir dels meus fills i el meu marit passar estones amb ells i descobrir coses noves amb els petits
10.m’agrada la meva feina a vegades díficil però m’agrada el que faig cada dia.
11.sóc una persona feliç
 ara toca respondre les preguntes així que som-hi
1.- Cuando empezaste con el scrap?
Ummmm oficialment fa un any i mig, que vaig fer un album de 40 anys a la meva germana però sempre havia fet els àlbums a mà i fa 4 anys vaig fer un àlbum a la meva mare amb decopatch i scrap, quan encara no sabia que era l’scrap
2.- Qué es lo que más te gusta del scrap?
Que puc fer el que vull i que em dona pau i em relaxa, quan faig scrap estic sola en el meu món, encara que tinc ajudants a casa ....jjjj
3.- Tu herramienta preferida?
La big shot per ara.....
4.- Cuál es el trabajo que más te ha costado hacer?l’album de la meva germana per que volia que quedes perfecte
 Y el que has disfrutado más?
Un álbum que faig dels meus fills i la meva vida que vaig omplint mica a mica amb els meus records
5.- Cuál es tu estilo?
Ufff !!! crec que encara no le trobat jjjjj
6.- En qué te inspiras para hacer scrapbook?
M’inspiro en el moment, en el record que vull guardar intentant fer una història del mateix
7.- Cuál es tu blog preferido?
N’hi ha tants però el que em va ajudar a descobrir bé el món de l’scrap
Peja papelotijeras
8.- Sueles asistir a talleres?
No ja que visc lluny d’on els fan però tallers online si jj
9.- Tienes otros hobbys?
No tinc temps per altres hobbys jjj els meus fills son els meus altres hobbys jjjjj
10.-¿Dónde haces scrap?
A la meva habitació ¿Tienes un lugar especifico para ello?si el meu marit em va muntar un espai per mi per poder fer scrap tranquil.la, i m’encanta
11.- ¿Te ha gustado el premio?
M’ha encantat, m’ha fet molta il.lusió, gràcies mari!!!!!!!

els 11 blogs al qual dono el  premi:
1.la hora del scrapbooking
2.descrapyotrascosaslinda.blogspot.com
 3.ratitosscrap.blogspot.com
4.capsadefilsblogspot.com
5.tentacionesdepapel.blogspot.com
6.tot un mon de colors


com em passa sempre no tinc temps per tot i aniré afegint blocs mica a mica ara deixo els 6 primer fins aviat i merci pel premi!!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario